Faceți căutări pe acest blog

Reclama ta aici !

marți, 27 ianuarie 2009

Oboseala !

Incredibil ba... ieri ..am avut o zi obositoare ...asa ca imediat dupa ce am venit de la scoala ..m-am culcat,am dormit si m-am trezit pe la 7 ..la timp ca sa vad o stire la tv care m-a frapat... O femeie din Iasi a murit de oboseala ...da ...de oboseala ..si nu acel "mort de oboseala " figurat...ci ea chiar a murit de epuizare.
A muncit saraca femeie toata ziua la spital ...si seara invata pentru facultatea de medicina . Ironic ..asai ? Cum aceasta femeie muncea pana la epuizare apoi mai si invata ..si stimatii nostri deputati si senatori stau si dorm "la serviciu " si care unii dintre ei ma indoiesc ca sunt foarte invatati ..Tara asta se duce de rapa ..este vanduta sistemului bancar international ,iar oamenii mor epuizati de atata munca pentru a castiga niste bani cu care sa isi cumpere o paine si niste salam ca sa aiba ce pune pe masa... Este trist ba.. ca si eu ..imi dorm viata si altii ar da orice ca sa poata dormi macar 4-5 ore pe zi ..si cum nu pot...mor muncind si invatand.

Un comentariu:

Oanana spunea...

lasa ma dani, ca la cat te stresezi tu , nu mori stai linistit :))