Faceți căutări pe acest blog

Reclama ta aici !

duminică, 4 ianuarie 2009

O altfel de Viena...

Am fost prin Viena zilele astea si am vazut o parte a vienei pe care nu o cunosteam pana acuma....era 1 ianuarie ..toate strazile acoperite de mii de petarzi si artificii arse...nici urma de om pe strada....un oras pustiu ...poate prea pustiu fata de aglomeratia de altadata,umblam singur pe strazi ca o fantoma .Insa nu mica mi-a fost mirarea cand am ajuns si prin centrul orasului..in Stephansplatz parca erai in centrul Bucurestiului...numai romaneste se vorbea.. romani in stanga..romani in dreapta...romani peste tot. Intru intr-un magazin ...ma simteam ca acasa :)) mai suna cate un telefon care avea ca rington un hit al domnului Guta :)) ,iar cand ajung la cabine aud o remarca venita din partea unei necunoscute care m-a uimit putin 'baiatule,iti sta super acest tricou " :))
deci...a zis cineva ca romanii sunt afectati de criza financiara ? ..eu nu cred !!

3 comentarii:

bebraveflowers spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
bebraveflowers spunea...

of..comentu asta trebuia sa-l pun la ala cu somnu si vacanta ta...nu stiu ce am facut....
il sterg si-l pun acolo...bine?:))

Dani Drozd spunea...

e bine Sanda :)