Faceți căutări pe acest blog

Reclama ta aici !

miercuri, 24 decembrie 2008

Sciaslevi siata !!

Prislo ruzidvo .. usi ciniati usiacoii istve ,haiut hejii a be bule harni ta cinuti fainu ialencu a po tomu idut coliadovate .Seho hoda Boh nas blahosloveu ta ved uciara .zacialo snijete ..ni znaiu cio pesu po ucrainsiche :-?? moje be ne ruzumile moii pobrateme cotrii ne hovoriuti po ucrainsiche sto ia hociu cazate ta be shucale na internetii sto znaciti ..mai pesau beh ..ale ne znaiu sto ..tac sto ne pesu uje !!

Nu-i asa ca ii minunat ? :D

8 comentarii:

manu spunea...

:-? mah tu ai mancat de pe jos ? :-?

Ricardo spunea...

Zdarova !!!

Dani Drozd spunea...

manu..nu am mancat de pe jos ..dar asta mi limba materna :))
si am vrut sa scriu ceva care sa nu fie inteles chiar de toti :))

manu spunea...

eeee, mnoah aoi tu esti jmeker :)) da sa pui si titrare ca nah, de unde stiu eu ca nu ai zis ceva urat aici :)) si bah, sarbatori fericite \ >:D<>:D<>:D<>:D<

Oanana spunea...

faci reclama la ceva masina ?

Oanana spunea...

Ca daaaa...despre tine era vorba ..mai lipsea sa zic DANIIII ...ca stiu sunt idolul tau in viata :>

Dani Drozd spunea...

oana...idolul meu in viata ii femeia cu mustatza !!

Oanana spunea...

apoi daca asta trebe sa faaaac
apoi bine ...imi cresc mustatza
=)))