Faceți căutări pe acest blog

Reclama ta aici !

miercuri, 17 decembrie 2008

Fara griji !!

Astazi mergeam pe strada si in fata mea 2 batranele trecute de 60 de ani (cred) mergeau, si spre surprinderea mea ...isi ziceau bancuri una la alta ....sa va zic unul din bancurile care le-am auzit la ele ...
"alinutza :mami mami ..mai ii mult pana la bunica ?
mama: taci si sapa " =)))
am bufnit in ras si am mers mai departe ...dar mi s-au parut foarte tari doamnele acelea pentru ca in loc sa discute despre subiectul momentului ..adica renumita criza financiara...aceste doamne isi ziceau bancuri si le durea la patina de criza !!

4 comentarii:

manu spunea...

si le durea rau ? :-S

Alex Pop spunea...

=)) babetle:)) au si bancuri in program :))

Ricardo spunea...

Babele tot babe. Le cauta Moartea acasa si ele umbla pe strazi si isi spun bancuri =)

Gaby spunea...

Batranetea isi arata optimismul:)