Faceți căutări pe acest blog

Reclama ta aici !

duminică, 9 noiembrie 2008

Mima :))

dintr-un weekend la Cluj ,plin de evenimente ,iesiri ,jocuri etc... cel mai mult mi-a placut jocul de mima pe care l-am jucat dupa ce am venit de la tenis pana pe la ora 3 dimineata ,la inceput a fost mai greu ..fiind obositi de la tenis dar incet incet ne-am dezmortit toti...apoi au urmat zeci de cuvinte..care mai de care mai greu de mimat, 2 echipe care vroiau sa demonstreze care ii ami buna ...Nati in mare forma la mimat ,Cornel si Filip foarte implicati in a ghici si Timi cu un noroc foarte mare :))...a fost super tare ..iar faptul ca toata ziua am facut zeci de km pe jos iar cand mergeam cu busu eram stresati pt ca mergeam fara bilet:))sau ca am dormit 10 pe o canapea =)) .chiar nu au contat cand il vedeai pe nati cum mimeaza un om intr-un tranvai sau multe alte faze in care eram pe jos de ras =)) ..sper ca o sa mai fie astfel de intalniri :) va salut >:D<

Niciun comentariu: