Faceți căutări pe acest blog

Reclama ta aici !

duminică, 2 noiembrie 2008

A fost si a trecut !

Cu totii am asteptat conferinta pentru tineri ..nu-i asa ? A venit ...dar s-a si terminat...parca prea repede....!  Am fost, am cantat ,am ridicat mainile catre cer ,am plans,ne-am rugat ,am ascultat,ne-am inchinat ,am invatat .....a fost frumos ,dar a trecut ! Acuma ne ramane sa aplicam ceea ce am invatat la aceasta conferinta ,sa mergem in lume si sa aratam ca suntem copiii Domnului ,sa il punem pe Dumnezeu inaintea oricarui lucru si sa nu ne fie rusine de acest lucru ci dimpotriva ...sa fim mandrii pentru ca acesta este cel mai minunat lucru ce ni se poate intampla ! God bless you all >:D< 

2 comentarii:

Alex Pop spunea...

ce ciuda mi ca nu am putut sa fiu si eu prezent :|, dar ma revansez cu Maranata....sper sa fie bine !

Dani Drozd spunea...

alex..esti binevenit ;)